Hopp til innhold

NRK TV

Generelt

Bruk

Tilgjengelighet

NRK TV i utlandet

Min profil

Problemer med å logge inn hos NRK?
  • Sjekk først om om du har tilgang til logg-inn funksjonen. Følgende plattformer/ app-versjoner støtter innlogging:

NRK TV

Plattform Støtte for logg-inn
AppleTV 4 og AppleTV 4K Fra og med app-versjon 4.1
SmartTV (LG, Sony, Samsung) Fra og med app-versjon 2.1
PlayStation 4 Fra og med app-versjon 2.1
Mobil (iOS og Android) Tilgjengelig i nyere versjoner av appen
Nettleser (PC/ desktop) Chrome, IE, Edge, Firefox, Opera, Safari

NRK Radio

Plattform Støtte for logg-inn
Mobil (iOS og Android) Fra og med app-versjon 6.0
Nettleser (PC/ desktop) Chrome, IE, Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Hvis du har registrert deg, men ikke får logget inn, så kan problemet være:
    1. Du forsøker å logge inn med feil e-postadresse
    2. Du bruker ikke riktig passord
    3. Konto har blitt slettet – dette skjer om du ikke har logget inn på 365 dager
  • Om du ikke husker e-postadressen kan du trykke på Glemt passord og forsøke de ulike e-postadressene dine. Da får du beskjed om e-postadressen din er registrert eller ikke
  • I verste fall kan du opprette en ny brukerkonto
  • Dersom ingen av disse punktene hjelper deg, kan du kontakte Publikumsservice på info@nrk.no eller telefon 23 04 70 00
Oppdatert 11.11.2021

Oppdatert 17.02.2022